Like os på facebook - gå ikke glip af aktuelle tilbud og konkurrencer Bedøm os på Trustpilot
  1. Fri fragt over 499,- kr. - fri fragt på mobil covers
  2. Gebyrfri betaling - med Dankort/Visa Dankort
  3. 14 dages returret - samt 2 års reklamationsret
  4. Garanti på alle reparationer - Læs mere her

Fejl 53 - hvorfor opstår den?

En fejl 53 gør, at din telefon låses og ikke kan låses op, og alle billeder og data på telefonen bliver slettet.

Mange Apple brugere er bange for, at lade uautoriserede reparere deres iPhone 5S og frem, efter det store ramaskrig omkring fejl 53. Mange medier har fået det til at lyde, som om, at fejl 53 opstår ved alle uautorisede indgreb - men det gør den altså ikke. Fejl 53 kommer udelukkende frem, hvis man har fået skfitet hjem-knappen (TouchID). Altså fejlen forekommer udelukkende ved denne reparation, så man skal ikke være bange for, at få skiftet skærm eller batteri for den sags skyld.

Intet at være bekymret for

Vi kan efter rigtig mange reparationer konkludere, at du ikke skal være nervøs for, at lade TechAmmo reparer din iPhone 5S og frem. Vi har ingen problemer haft med denne fejl. Det skyldes blandt andet, at vi blev bekendt med fejlen allerede sidste år og alle reparationer, som vedrører denne fejl, er blevet fjernet fra vore værksteder allerede der. 

Apple erkender fejl - ny software løser problemet

Apple er i gang med at lave løsning, som kan redde telefon som er låst af 'fejl 53'. Apple har oplevet at et massivt pres fra deres kunder og medierne og har derfor nu lavet en kovending mht. at udbedre software, sådan at, telefoner ikke låses af fejl 53. 

Apple har nu lavet en løsning, hvor telefonerne alligevel kan gendannes, selv når den indbyggede touch ID-knap er skadet eller ufrivilligt/frivilligt fjernet af kunderne selv.

Den officielle udmeldelse fra Apple 

Some customers' devices are showing 'Connect to iTunes' after attempting an iOS update or a restore from iTunes on a Mac or PC. This reports as an Error 53 in iTunes and appears when a device fails a security test. This test was designed to check whether Touch ID works properly before the device leaves the factory.

Today, Apple released a software update that allows customers who have encountered this error message to successfully restore their device using iTunes on a Mac or PC.

We apologize for any inconvenience, this was designed to be a factory test and was not intended to affect customers. Customers who paid for an out-of-warranty replacement of their device based on this issue should contact AppleCare about a reimbursement.

Kilde: Techcrunch

Gør vores blog endnu mere brugbar

Smid os nogle tips til hvordan Mac-brugere kan få det bedste ud af deres enheder.
Dit tip er nu afsendt.
Se alle anmeldelser
4/5 stjerner17 anmeldelser
Over 3.500 kunder betjentHvad synes kunderne om TechAmmo?